1930s French Ad: Pourquoi J'emploie les Saltrates Rodell

. Wednesday, July 30, 2014

Pourquoi J'emploie les Saltrates Rodell par S.A.R. Princesse Yo-Hay-Tong. "Depuis que j'ai commencé à employer les Saltrates Rodell, je n'ai jamais plus eu un cor, et mes pieds ne me donnent jamais plus aucun ennui, même après mes danses les plus difficiles. Ce bain laiteux oxygéné calme et repose mes pieds comme rien d'autre ne le fait". Les Saltrates Rodell sont partout recommandés et vendus par les pharmaciens avec garantie de remboursement et à un prix insignifiant.  And poorly translated into English: Why I Use Saltrates Rodell by HRH Princess Hay-Yo-Tong. "Since I started using Saltrates Rodell, I never had more than a horn, and my feet never give me any trouble, even after my most difficult dances. Oxygenated This milky bath calm and resting my feet like nothing else does. "The Saltrates Rodell are all recommended and sold by pharmacists with money back guarantee and a nominal price.

Pin It!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...